[Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
ja tam nie mam problemów, a jak coś na szybko to dzwonię.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5083
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 75
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Ja z Potakiem dałem sobie spokój, Mając numer oryginalnej części, szybciej i taniej kupisz na allegro.
Szukając w ostatnim czasie 3 części (gumy i rurka do układu chłodzenia ) u Potaka informacja że brak.
Na drugi dzień miałem w domu zamawiając na allegro.
Szukając w ostatnim czasie 3 części (gumy i rurka do układu chłodzenia ) u Potaka informacja że brak.
Na drugi dzień miałem w domu zamawiając na allegro.
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Profesjonalista
- Posty: 581
- Rejestracja: 14 lip 2017, o 17:08
- Reputacja: 27
- Imię: Eligiusz
- Samochód: Cruze 1.8 LTZ + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Mam numer tylko uszczelki pod dekiel, a pod pokrywę zaworów nie mam. Napisałem w kilka miejsc i cisza. Może to już rzeczywiście zapowiadany koniec motoryzacji ?
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
jaki dekiel?
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Profesjonalista
- Posty: 581
- Rejestracja: 14 lip 2017, o 17:08
- Reputacja: 27
- Imię: Eligiusz
- Samochód: Cruze 1.8 LTZ + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Pod dekiel skrzyni - GM96829393.
-
- Wymiatacz
- Posty: 1520
- Rejestracja: 6 paź 2016, o 17:13
- Reputacja: 79
- Imię: Jan
- Samochód: ORLANDO 2.0l VCDI
- Silnik: 163KM, diesel
- Lokalizacja: Łódź
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
*Nie jestem mechanikiem samochodowym!
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
to tu masz oryginał z numerem https://www.potak.eu/cruze-j305-uszczel ... --55354237
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Profesjonalista
- Posty: 581
- Rejestracja: 14 lip 2017, o 17:08
- Reputacja: 27
- Imię: Eligiusz
- Samochód: Cruze 1.8 LTZ + LPG
- Silnik:
- Lokalizacja: Sępólno Krajeńskie
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Wow. Dzięki - 1.6 i 1.8 są rozumiem identyczne?
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
tak i owszem
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2023, o 10:29
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6, 124 KM, LPG
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Witam wszystkich bardzo serdecznie, brak luzów dopadło i mojego Cruza.
Zgodnie z tym co wyczytałem na forum to regulacja powinna być zrobiona przez wymianę szklanek lub ich szlifowanie.
Jeżeli szklanki nigdy nie były wymieniane to czy ktoś posiada i mógłby podesłać numer/y oryginalnych części? Czy na wylocie i dolocie są takie same? (Cruze z 2011 roku 1.6 91kW VIN: KL1JF69E9CK554613)
Zakładam, że szklanki w moim samochodzie nigdy nie były wymieniane więc chciałbym najpierw pomierzyć luzy, i odpowiednio dobrać nowe szklanki przed rozkręceniem całego samochodu.
Oczywiście, jeżeli mój pomysł jest z góry skazany na porażkę to proszę o info.
Pozdrawiam Paweł
Zgodnie z tym co wyczytałem na forum to regulacja powinna być zrobiona przez wymianę szklanek lub ich szlifowanie.
Jeżeli szklanki nigdy nie były wymieniane to czy ktoś posiada i mógłby podesłać numer/y oryginalnych części? Czy na wylocie i dolocie są takie same? (Cruze z 2011 roku 1.6 91kW VIN: KL1JF69E9CK554613)
Zakładam, że szklanki w moim samochodzie nigdy nie były wymieniane więc chciałbym najpierw pomierzyć luzy, i odpowiednio dobrać nowe szklanki przed rozkręceniem całego samochodu.
Oczywiście, jeżeli mój pomysł jest z góry skazany na porażkę to proszę o info.
Pozdrawiam Paweł
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
ale żeby znać numer części musisz wiedzieć jaki wymiar potrzebujesz.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5876
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Numery wszystkich rozmiarów do tej głowicy:
24438041 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.08,DIM:3.070-3.090)
24438146 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.12,DIM:3.110-3.130)
24438148 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.16,DIM:3.150-3.170)
24438150 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.20,DIM:3.190-3.210)
24465260 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.04,DIM:3.030-3.050)
55353764 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.24,DIM:3.230-3.244)
55353766 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.27,DIM:3.258-3.272)
55353768 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.30,DIM:3.286-3.300)
55353770 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.32,DIM:3.314-3.328)
55353772 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.35,DIM:3.342-3.356)
55353774 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.38,DIM:3.370-3.384)
55353776 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.41,DIM:3.398-3.412)
55353778 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.43,DIM:3.426-3.440)
55353780 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.47,DIM:3.460-3.480)
55353782 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.51,DIM:3.500-3.520)
55353784 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.55,DIM:3.540-3.560)
55353786 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.59,DIM:3.580-3.600)
24438041 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.08,DIM:3.070-3.090)
24438146 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.12,DIM:3.110-3.130)
24438148 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.16,DIM:3.150-3.170)
24438150 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.20,DIM:3.190-3.210)
24465260 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.04,DIM:3.030-3.050)
55353764 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.24,DIM:3.230-3.244)
55353766 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.27,DIM:3.258-3.272)
55353768 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.30,DIM:3.286-3.300)
55353770 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.32,DIM:3.314-3.328)
55353772 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.35,DIM:3.342-3.356)
55353774 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.38,DIM:3.370-3.384)
55353776 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.41,DIM:3.398-3.412)
55353778 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.43,DIM:3.426-3.440)
55353780 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.47,DIM:3.460-3.480)
55353782 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.51,DIM:3.500-3.520)
55353784 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.55,DIM:3.540-3.560)
55353786 LIFTER,VLV(PART OF 1)(MKG NO.59,DIM:3.580-3.600)
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Najpierw mierzysz luzy i identyfikujesz czy operacja korekty luzu jest w ogóle potrzebna. Jak wyjdzie, że tak, to i tak musisz rozbierać i wyciągać stare szklanki do dokonania ich pomiaru, bo tylko w taki sposób możesz określić na jaki rozmiar wymienić lub ile zeszlifować. Szklanki są te same na wlot i dolot, różnią się indywidualnymi nominałami wysokości.
Dodano po 6 minutach 44 sekundach:
No i zastanowiłem się w jednej kwestii. Czy fabryczne szklanki są w fabryce dobierane indywidualnie dla każdego egzemplarza, czy dokładność wykonania podzespołów głowicy jest tak powtarzalna, że kładą konkretne komplety w ciemno, ktoś wie?
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Nigdy tego nie widziałem.
Są dwie opcje. Jedna że są jednakowe, ale to można potwierdzić przy demontażu z głowicy, a druga że na linii jest komputer skanujący wysokość i wydający odpowiednie "szklanki" do zamontowania.
Są dwie opcje. Jedna że są jednakowe, ale to można potwierdzić przy demontażu z głowicy, a druga że na linii jest komputer skanujący wysokość i wydający odpowiednie "szklanki" do zamontowania.
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2023, o 10:29
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6, 124 KM, LPG
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Dziękuję wszystkim za szybki odzew.
Robiąc zgodnie ze sztuką to trzeba pomierzyć luzy zaworowe rozebrać samochód pomierzyć szklanki, dobrać odpowiednie szklanki czekać na dostawę od 2 do 14 dni i w odwrotnej kolejności to poskręcać.
Jeśli okazałoby się, że oryginalne szklanki są wszystkie o jednakowym rozmiarze to mierząc aktualny luz zaworowy mógłbym od razu zamówić odpowiednie nowe i wtedy skraca się czas naprawy do 2 dni.
Poproszę mechanika, żeby spisał mi gdzieś numery części to będzie dla potomnych czy są różne ))
Pozdrawiam
Robiąc zgodnie ze sztuką to trzeba pomierzyć luzy zaworowe rozebrać samochód pomierzyć szklanki, dobrać odpowiednie szklanki czekać na dostawę od 2 do 14 dni i w odwrotnej kolejności to poskręcać.
Jeśli okazałoby się, że oryginalne szklanki są wszystkie o jednakowym rozmiarze to mierząc aktualny luz zaworowy mógłbym od razu zamówić odpowiednie nowe i wtedy skraca się czas naprawy do 2 dni.
Poproszę mechanika, żeby spisał mi gdzieś numery części to będzie dla potomnych czy są różne ))
Pozdrawiam
- Karlos
- Bywalec
- Posty: 111
- Rejestracja: 25 paź 2013, o 11:11
- Reputacja: 2
- Imię: Karol
- Samochód: Cruze LT+
- Silnik: 1.8, 141 KM, benz + LPG
- LPG: BRC SQ24
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Hej.
W ostatnim czasie kilkukrotnie na rozgrzanym silniku "pouciekały ze stajni Cruze`a konie mechaniczne". Skłoniło mnie to sprawdzenia luzów, tym bardziej, że żadna kontrolka się nie zaświeciła.
Przeglądając wcześniej ten wątek byłem przekonany, że 150 tyś km zrobię bez zaglądania pod pokrywę. 10 lat, 110 tyś km, coroczny serwis, woskowanie, glinkowanie itp. (ciekawe co szybciej odmówi posługi - silnik czy blachy )
W każdym razie moje wyniki jednoznacznie wskazują na potrzebę ingerencji "w stajnię":
1) Dolot 0,22/0,24, wylot 0,23/0,24
2) Dolot 0,23/0,22, wylot 0,24/0,24
3) Dolot 0,24/0,23, wylot 0,24/0,24
4) Dolot 0,20/0,21, wylot 0,23/0,22
Czy sugerujecie szlifowanie do wartości 0,29 dolot i 0,34 wylot (górne wartości)?
Czy powodem utraty mocy na rozgrzanym silniku będą tylko "małe" luzy, czy powinienem szukać przyczyny gdzie indziej?
W ostatnim czasie kilkukrotnie na rozgrzanym silniku "pouciekały ze stajni Cruze`a konie mechaniczne". Skłoniło mnie to sprawdzenia luzów, tym bardziej, że żadna kontrolka się nie zaświeciła.
Przeglądając wcześniej ten wątek byłem przekonany, że 150 tyś km zrobię bez zaglądania pod pokrywę. 10 lat, 110 tyś km, coroczny serwis, woskowanie, glinkowanie itp. (ciekawe co szybciej odmówi posługi - silnik czy blachy )
W każdym razie moje wyniki jednoznacznie wskazują na potrzebę ingerencji "w stajnię":
1) Dolot 0,22/0,24, wylot 0,23/0,24
2) Dolot 0,23/0,22, wylot 0,24/0,24
3) Dolot 0,24/0,23, wylot 0,24/0,24
4) Dolot 0,20/0,21, wylot 0,23/0,22
Czy sugerujecie szlifowanie do wartości 0,29 dolot i 0,34 wylot (górne wartości)?
Czy powodem utraty mocy na rozgrzanym silniku będą tylko "małe" luzy, czy powinienem szukać przyczyny gdzie indziej?
- etac
- Prezes
- Posty: 23900
- Rejestracja: 4 sie 2013, o 00:31
- Reputacja: 255
- Imię: Krzysztof
- Samochód: Lexus LBX
- Silnik: 1.5 Hybrid
- LPG: NIE
- Inny samochód: Yamaha X-MAX Tech Max
- Lokalizacja: SBE
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
przy tych wartościach to raczej jest coś innego
Lekcje prywatne są odpłatne, pytania na forum są darmowe
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Też mam takie zdanie. Problemy wyczuwalne byłyby gdy na wydechu zeszłoby do np. 0.15 i raczej z wolnymi obrotami byłby kłopot.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Bywalec
- Posty: 145
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:00
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando Lt+ 1,8 lpg
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Pomiar zaworów po 140 tys.
KL7, gaz od poczatku Jestem na etapie wymiany rozrządu.
Co sądzicie, regulować ,czy jeszcze trochę pochodzą.
KL7, gaz od poczatku Jestem na etapie wymiany rozrządu.
Co sądzicie, regulować ,czy jeszcze trochę pochodzą.
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
No ten 4 wydech taki już pod nóż. Ale ciągle to nie jest zawał serca. Problemy z podpieraniem zaczynają się od ok 0.15 na wydechu.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Bywalec
- Posty: 145
- Rejestracja: 25 lis 2015, o 12:00
- Reputacja: 0
- Imię: Piotr
- Samochód: Orlando Lt+ 1,8 lpg
- Silnik: 1,8
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
No, nic to jak będę robił rozrząd to chyba wszystkie wydechy pójdą do szlifu.
Będzie spokojne sumienie
Będzie spokojne sumienie
-
- Świeżak
- Posty: 2
- Rejestracja: 28 kwie 2023, o 00:29
- Reputacja: 0
- Imię: Kamil
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 124KM benz
- LPG: TAK
- Lokalizacja: Mysłowice
- Kontakt:
Luzy zaworowe
Cześć,
Dzisiaj po 100kkm na lpg sprawdziłem luzy w chevym prezentują się następująco
( ssące 0,25 +-0,04.wydech 0,30 +-0,04)
zawory CYL 1 // CYL 2 // CYL 3 // CYL4
ssące 0,28 0,28 // 0,29 0,30 // 0,28 0,28 // 0,20 0,22
wydech 0,17 0,23// 0,20 0,30// 0,23 0,28 // 0,35 0,33
O ile rozumiem że luz się skraca bo pod wpływem ciepła metal puchnie o tyle nie rozumiem dlaczego mam też za duży luz? Czyżby się tam coś zeszlifowało?
Dzisiaj po 100kkm na lpg sprawdziłem luzy w chevym prezentują się następująco
( ssące 0,25 +-0,04.wydech 0,30 +-0,04)
zawory CYL 1 // CYL 2 // CYL 3 // CYL4
ssące 0,28 0,28 // 0,29 0,30 // 0,28 0,28 // 0,20 0,22
wydech 0,17 0,23// 0,20 0,30// 0,23 0,28 // 0,35 0,33
O ile rozumiem że luz się skraca bo pod wpływem ciepła metal puchnie o tyle nie rozumiem dlaczego mam też za duży luz? Czyżby się tam coś zeszlifowało?
- wszim
- Zasłużony dla forum
- Posty: 15467
- Rejestracja: 10 paź 2013, o 22:04
- Reputacja: 143
- Imię: Wojtek
- Samochód: był orlando
- Silnik: 1.8 2H0 141KM (KL7)
- LPG: BRC SQ24
- Inny samochód: toyota RAV4 2.5 hybrid 4x4 222KM
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kontakt:
Re: Luzy zaworowe
Zmiana luzu zaworowego jest wypadkową ścierania się krzywek wałka rozrządu/popychaczy a zużycia się gniazd i zaworów (zawór głębiej się zanurza w gniazdo). Zależnie który z tych procesów eksploatacyjnych przebiega szybciej to wtedy luz się zwiększa lub zmniejsza. Zużycie krzywek i popychaczy to się będzie zwiększać, zmniejszać zaś w przypadku zużywania się przylgni zaworowych. Konstruktor silnika który nie ma hydraulicznych kompensatorów, tak dopasowuje zastosowane materiały aby proces ten był jak najbardziej równy, wtedy luz pozostaje długo w pożądanym zakresie.
W twoim przypadku należy przeprowadzić regulacje luzu, zawór wydechu CYL1 grozi już podparciem.
W twoim przypadku należy przeprowadzić regulacje luzu, zawór wydechu CYL1 grozi już podparciem.
Nie bądź obojętny na wojnę w Ukrainie.
-
- Świeżak
- Posty: 3
- Rejestracja: 21 mar 2023, o 10:29
- Reputacja: 0
- Imię: Paweł
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6, 124 KM, LPG
- LPG: Tak
- Lokalizacja: Oława
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
Długo zeszło znalezienie mechanika, ale luzy zrobione. Cały koszt z wymianą rozrządu 2600. Czas samej naprawy około tygodnia.
Szklanki dostępne są na allegro lub w firmie cer-motor po 26 zł więc nie ma się co bawić w szlifowanie. Część szklanek można wykorzystać z innych zaworów. W moim przypadku było to 6 sztuk
Silnik odzyskał dawną moc.
Dla potomnych:
Chociaż luzy były robione po raz pierwszy w tym samochodzie to z informacji od mechanika wynika że zamontowane są różne szklanki na zaworach.
Szklanki dostępne są na allegro lub w firmie cer-motor po 26 zł więc nie ma się co bawić w szlifowanie. Część szklanek można wykorzystać z innych zaworów. W moim przypadku było to 6 sztuk
Silnik odzyskał dawną moc.
Dla potomnych:
Chociaż luzy były robione po raz pierwszy w tym samochodzie to z informacji od mechanika wynika że zamontowane są różne szklanki na zaworach.
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5876
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: [Cruze] Sprawdzenie luzu zaworów w silniku 1.8
To że oryginalnie są różnej wysokości szklanki to żadna nowina.
W każdym samochodzie bez hydrauliki tak jest.
Jest to spowodowane procesem produkcji i brakiem idealnej powtarzalności.
W każdym samochodzie bez hydrauliki tak jest.
Jest to spowodowane procesem produkcji i brakiem idealnej powtarzalności.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości