Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
-
- Aktywny
- Posty: 91
- Rejestracja: 5 maja 2017, o 22:33
- Reputacja: 1
- Imię: Mateo
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 16V, 124 KM SW (kombi)
- LPG: BRC Sequent 32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
@budu1796
Do wersji kombi (J308) 1.6 91KW (124KM) prawdopodobnie pasowałaby bardziej ta?
NTY SONDA LAMBDA ESL-SK-000
Widzę, że NTY ESL-DW-008 w doborze pomija silnik 1.6 91KW (124KM) - ciekawe czemu?
Do wersji kombi (J308) 1.6 91KW (124KM) prawdopodobnie pasowałaby bardziej ta?
NTY SONDA LAMBDA ESL-SK-000
Widzę, że NTY ESL-DW-008 w doborze pomija silnik 1.6 91KW (124KM) - ciekawe czemu?
- bubu1769
- Administrator
- Posty: 5877
- Rejestracja: 5 wrz 2018, o 16:40
- Reputacja: 349
- Imię: Bartłomiej
- Samochód: Aveo T250
- Silnik: 1.4 101KM
- Inny samochód: Orlando 1.4T, Meriva A 1.8
- Lokalizacja: Kalisz
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
Skoro murdertul twierdzi że 011 jest dobra to może warto spróbować?
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 12 sie 2017, o 21:04
- Reputacja: 0
- Imię: Mateo
- Samochód: Cruze 1.6/124 /kombi
- Silnik: 1.6 16V, 124 KM
- LPG: BRC Sequent 32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
No, tyle że ESL-DW-011 wg opisu jest sondą #01, stosowaną PRZED katalizatorem. A ja szukam zamiennika dla #02, czyli ZA katalizatorem, do wydechu.
-
- Bywalec
- Posty: 108
- Rejestracja: 6 lis 2021, o 15:05
- Reputacja: 1
- Imię: Dominik
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.8 141KM LPG 2012
- LPG: Tak BRC SQ24
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
Jedna i druga jest taka sama, różnią się tylko długością przewodu. Przewód sondy przed katalizatorem jest dłuższy.
Chevrolet Cruze 1.8 LT+ premium LPG 2012
-
- Aktywny
- Posty: 67
- Rejestracja: 12 sie 2017, o 21:04
- Reputacja: 0
- Imię: Mateo
- Samochód: Cruze 1.6/124 /kombi
- Silnik: 1.6 16V, 124 KM
- LPG: BRC Sequent 32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
@murdertul
No to sprawdzę, założę i dam znać
No to sprawdzę, założę i dam znać
-
- Aktywny
- Posty: 91
- Rejestracja: 5 maja 2017, o 22:33
- Reputacja: 1
- Imię: Mateo
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 16V, 124 KM SW (kombi)
- LPG: BRC Sequent 32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
@murdertul
Sonda ESL-DW-011 śmiga (póki co) jak ta lala! Zamontowana w Cruze 1.6 91KW 124KM jako Sonda 2 (w wydechu). Przejechane 70 km, na razie nie wywala błędów. Skoro Bosch, czy Delphi nie potrafią zrobić sondy-zamiennika do Cruze, a robią je Chińczycy za grosze (zapłaciłem 70 zł), to... już jest po nas. Proces zaorywania Europy (i Zachodu) jest nieodwracalny.
Wydałem z wymianą 210 zł! Dzięki!
Ps. Mechanik musiał rozgrzać starą sondę do czerwoności - inaczej nie było sposobu, aby ją wykręcić - nawet lewar (przedłużka) metrowy nie pomógł...
Sonda ESL-DW-011 śmiga (póki co) jak ta lala! Zamontowana w Cruze 1.6 91KW 124KM jako Sonda 2 (w wydechu). Przejechane 70 km, na razie nie wywala błędów. Skoro Bosch, czy Delphi nie potrafią zrobić sondy-zamiennika do Cruze, a robią je Chińczycy za grosze (zapłaciłem 70 zł), to... już jest po nas. Proces zaorywania Europy (i Zachodu) jest nieodwracalny.
Wydałem z wymianą 210 zł! Dzięki!
Ps. Mechanik musiał rozgrzać starą sondę do czerwoności - inaczej nie było sposobu, aby ją wykręcić - nawet lewar (przedłużka) metrowy nie pomógł...
- huri_khan
- Zasłużony dla forum
- Posty: 5083
- Rejestracja: 9 sie 2013, o 09:29
- Reputacja: 75
- Imię: Robert
- Samochód: Kia Proceed
- Silnik: 1,4 T
- Inny samochód: Ford Mondeo
- Lokalizacja: Bytom
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
Ciekawe jak ten metrowy lewar tam wsadzi. Przecież tam lewo zwykły klucz się mieści
240 000 km z Chevroletem w zupełności wystarczyło
-
- Aktywny
- Posty: 91
- Rejestracja: 5 maja 2017, o 22:33
- Reputacja: 1
- Imię: Mateo
- Samochód: Cruze
- Silnik: 1.6 16V, 124 KM SW (kombi)
- LPG: BRC Sequent 32
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Kontrolka Check (sonda lambda nr 2)
Suplement: Jeżdżę na gazie - instalacja, jak w opisie. Po wymianie sondy gaz nie był regulowany. Prawdopodobnie mieszanka zbyt bogata (w Chevy sonda nr 2 jest również brana pod uwagę w kontekście regulacji lpg/pb), bo spalanie na trasach podmiejskich skoczyło z 8,5-9 lirów do 10-11 litrów LPG - wniosek po około 2 tys. km z nową sondą.
Tak więc po wymianie 2-giej sondy w Cruze, jeżeli masz LPG, zawsze trzeba będzie wyregulować instalację - chyba, że jakimś cudem "trafisz" i spalanie nie wzrośnie, ani mieszanka nie będzie np. zbyt uboga.
Tak więc po wymianie 2-giej sondy w Cruze, jeżeli masz LPG, zawsze trzeba będzie wyregulować instalację - chyba, że jakimś cudem "trafisz" i spalanie nie wzrośnie, ani mieszanka nie będzie np. zbyt uboga.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości